Nejčastější dotazy


Časté otázky

1. Posíláte své zboží i do zahraničí? Za jakých podmínek? Kdy zboží přijde? - Zboží posíláme do Evropské unie jako doporučenou zásilku. Pro takové zboží vyžadujeme platbu předem. Dodací doba závisí na České poště, např. na Slovensko dorazí zboží většinou do dvou dnů.

2. Pokud si dnes objednám zboží, jak dlouho bude trvat než ho doručíte? - Zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den po podání objednávky. Zboží dorazí většinou den po odeslání, za případné zdržení neručíme.

3. Jak poznám, že je mé zboží správně objednáno? - Při objednávce zboží odesíláme ihned email o potvrzení objednávky. Pokud email nemůžete najít, podivejte se, zda neskončil ve vaší složce se spamem. Pokud email stále nemůžete najít, napište nám a objednávku vyřešíme osobně. Fakturu posíláme společně se zbožím.

4. Co mám dělat, když chci reklamovat zboží? - Pokud došlo k problému se zbožím a je třeba jej reklamovat, přihlašte se na stránky Lacrystale na Váš účet.

Vpravo nahoře naleznete ikonu "Historie objednávek". Po kliknutí na ni se Vám objeví veškeré objednávky z Vašeho účtu.

Vyberte objednávku, která odpovídá danému zboží a stiskněte ikonu "Zobrazit".

Zobrazí se vám kompletní informace o této objednávce. Pokračujte stisknutím ikony "Vrátit".

Na stránce, která se Vám otevře, vyplňte informace o výrobku a důvod reklamace.

Reklamaci potvrdíte stisknutím tlačítka "Potvrdit" vpravo dole na této stránce.


7. Co mám dělat, když se mi nepodaří objednat zboží?

Pokud máte problémy s objednávkou zboží pomocí našeho e-shopu, můžete poslat email na naši adresu s informacemi o zboží (kód výrobku, barva), o které máte zájem. Taktéž uveďte svoji adresu, způsob dopravy a způsob platby. Potvrzení objednávky Vám pošleme na email.


8. Je možné vyměnit prstýnek za jinou velikost?

Pokud jste si objednali prstýnek a jeho velikost Vám nevyhovuje, je možné ho vyměnit za předpokladu, že máme na skladě Vámi požadovanou velikost. Poštovné úhrady v tomto případě ale nehradíme.


9. Kdy je doprava zdarma?

Při nákupu nad 699 Kč je doprava zboží zdarma.


10. Jak zjistím kolik mám Bonusových bodů? Jak je mohu využít ke slevě na zboží?

Pokud chcete zjistit množství svých bonusových bodů, stačí si otevřít svlůj profil, stisknutím ikony se svým uživatelským jménem vpravo nahoře na hlavní stránce. Ve svém profilu mezi "Moje objednávky" naleznete oddělení "Bonusové body"; na této stránce najdete množství Vámi nasbíraných, dosud nevyužitých bodů. Pokud budete chtít uplatnit slevu za Vaše bonusové body, tak musíte po výběru veškerého zboží před potvrzení objednávky zobrazit svůj košík najetím na ikonu "Košík" vpravo nahoře a stisknutím tlačítka "Zobrazit můj košík". Ve svém košíku uvidíte seznam zboží připraveného k objednávce. Před potvrzením objednávky si rozklikněte lištu "Použití bonusových bodů" a vyberte si, kolik bonusových bodů chcete využít pro daný nákup. Pokud žádné bonusové body nemáte, lišta se Vám nezobrazí. Bonusové body můžete využívat jen pokud se registrujete na stránkách Lacrystale.